Annons:
Etikettfoder-hälsa
Läst 1878 ggr
JennyUtter
2015-02-19 18:01

Foder

Vilket foder har ni till era hundar? 
Och hur funkar det för er?

Annons:
Portie
2015-02-24 20:58
#1

Standardt Orginal Normal. Funkar mycket bra, pälsen är bra och han mår bra av det och han gillar det framförallt. Han har innan varit petig med maten och tröttnat, denna har han alltid tyckt om dock!

(känner att jag spammar denna sida lite nu, men upptäckte den precis 😉)

JennyUtter
2015-03-14 09:37
#2

Spamma på! :D 
Standart är ett bra foder enligt mig! Bonnie är också kinkig med maten, nu äter hon en portion typ varannan dag :/

Portie
2015-03-14 21:20
#3

Ja jag ¨är väldigt nöjd med det! Hur gammal är din? Hugo var extremt jobbig med maten i unghundsåldern, han åt ca var tredje dag och var nästan omöjlig att få upp i vikt.

Nu är det tvärtom, han älskar mat och lägger på sig lättare, beror dock på att han är kastrerad numera.

:holmgreen:
2015-08-12 13:34
#4

Vi har ett valpfoder från four friends.

Vi har haft lite problem med Ronja, hon har varit lite svajig i maten, vissa dagar vill hon inte äta överhuvudtaget. Dessutom så har hon alltid varit lite mindre än alla andra i kullen så ett tag där var vi lite oroliga att hon inte fick i sig tillräckligt för att växa osv. Nu vid 6-7 mån ålder har hon nästan vuxit ikapp hennes syskon dock så det finns hopp för henne haha.

När vi fick hem valp nr 2, för någon månad sen så insåg vi att den här valpen triggar igång Ronja så att Ronja äter. Freja är så sjukt glupsk av sig (till skillnad från Ronja då) så sen hon flyttade in så har Ronja börjat äta mer! :)


DuBetMig
2015-09-19 15:46
#5

Jag kör på magnusson meat and biscuit adult vilket funkar väldigt bra!
Tidigare maten han fick hos tidigare ägaren funkade inte alls, dåligt bajs, smakade äcklig och var allmänt dåligt (typen av mat som finns på de flesta mataffärerna…). Detta smakar gott och han har fin päls, bra klor och fint hull. Magnusson är dock så gott enligt han så jag har fått köpa en matskål för hetsätare så det ska ta lite längre tid för honom att äta… men hellre det än att han inte äter alls!

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Upp till toppen
Annons: